SZMINKI W KSZTAŁCIE BUTELKI WINA


Prawdziwy Must-have miłośniczek wina!
Święta tuż, tuż, a co za tym idzie - wybór świątecznych prezentów. Jeśli nadal nie masz pomysłu jak obdarować swoją przyjaciółkę/siostrę/mamę - koreańska marka Labiotte spieszy z pomocą! 

Mowa oczywiście o szminkach w kształcie butelek wina w kolorach inspirowanych owym trunkiem. Jeśli wahałeś się między dobrym winem a szminką, teraz nie masz już tego problemu!
Zobaczcie jak wyglądają winne pomadki, które podbijają serca kobiet.


Szminki Labiotte występują w sześciu kolorach, a ich cena wynosi około 12 dolarów,
Dziewczyny, chciałybyście mieć takie cudo w swojej kolekcji? 


Nie mogłabym nie wspomnieć o rozszerzeniu tej kolekcji. Na rynku możemy spotkać również balsamy do ust w kształcie kieliszka do wina oraz maskary do rzęs, które swoim wyglądem również przypominają buteleczkę wspomnianego trunku.
Co o tym sądzicie? Czy Waszym zdaniem marka Labiotte miała oryginalny pomysł? 

Brunette.

Komentarze

  1. Genialne! Oryginalny i ciekawy pomysł. Te szminki prezentują się świetnie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł mega oryginalny i na pewno pierwszy taki na rynku :)

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł na opakowanie szminek!
    Nie słyszałam o nich wcześniej :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pomysłowe, strasznie by się spodobały moim koleżankom :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny gadżet! Sama chciałabym takie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! Niesamowite opakowania, nigdy takich nie widziałam! Urzekły mnie ! xx
    Super blog - obserwuję :)

    pozdrawiam cieplutko xx
    i zapraszam również do mnie
    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/12/swiateczny-nastroj-swiateczne-dekoracje.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz