SAY HELLO MILLENNIAL PINK


Millennial pink (znany również jako instagram pink, tumblr pink) to odcień różu, który trudno dokładnie zdefiniować,jednak z pewnością daleko mu do kiczowatego odcienia, który utożsamiany jest z lalkami barbie. To coś pomiędzy ciepłym beżem, łososiowym a brzoskwiniowym różem. 
Niemniej jest to hit współczesnej generacji i łatwo się w nim zatracić.

"Millennial Pink" powstał jako ewolucja koloru "Rose Quartz" wyznaczonego przez Pantone w ubiegłym roku. Topowy róż przeniknął z wybiegów mody największych projektantów takich jak Prada czy Gucci, do modowego mainstreamu. Ubrania w owym kolorze można znaleźć teraz w kolekcjach wielu marek, jak H&M, Zara, Puma, etc. Wniosek nasuwa się sam. Millennial Pink to nie tylko domena kultowych projektantów, ale również kolor, który może nosić każdy z Nas - również mężczyźni, bo jak widać, w modzie podział na płci się zaciera.
Ja jestem absolutnie zakochana, a Wy?
Brunette.




 

 


Komentarze

  1. ten kolor jest przepiekny :)
    ostatnio w sinsay kupiłam koszulę w tym odcieniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie także ten kolor jest cudowny! Bardzo kobiecy, słodki i młody. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz