Fashion School - projektowanie i stylizacja mody



W końcu nadszedł październik. Miesiąc niekoniecznie wyczekiwany przez studentów.Powroty na studia (jak i do szkół) bywają ciężkie, zwłaszcza po miesiącach pełnych przygód na wakacjach. 

Rok temu sama rozpoczęłam swoją studencką historię.Historię w Fashion School.Zastanawiałam się 2 lata zanim się zdecydowałam na tą szkołę. A dokładniej na kierunek: stylizacja i kreowanie wizerunkuStwierdziłam, że skoro to tylko rok trwania nauki, warto tego spróbować. No i spróbowałam. Na pewno było to ciekawe doświadczenie, które długo będę wspominać. Coś innego, może trochę zaskakującego.
Studiowanie mody? A co to za pomysł?!
często właśnie z taką reakcją się spotykałam, kiedy pytano mnie czym się zajmuję. Czy to świadczy o tym, że zarówno Polska jak i Polacy nie są gotowi aby otworzyć się na "inność", na coś mniej oczywistego, wśród panującej mody na wszelakie psychologie, kosmetologie, pedagogiki, etc? (oczywiście nikomu nie ujmując ani nie potępiając danych zawodów!)

Fashion School to szkoła mająca swoją siedzibę w Poznaniu. Kierunki, które tam znajdziemy to:
  • projektowanie mody
  • projektowanie makijażu
  • stylizacja mody
  • konstrukcja i modelowanie ubioru
Wśród wykładowców mamy do czynienia między innymi z:  Renatą Kupsh, Moniką Tymicką, Joanną Kuchtą, Natalią Penar, Katarzyną Kucewicz, Dariuszem Kubiakiem, Marcinem Szłapką, Kingą Król... Każda z tych osób niewątpliwie posiada ogromne doświadczenie i wiedzę w swoim fachu, z którymi starają się z Nami podzielić.

W FS mamy zajęcia z: wiedzy o modzie i trendach, stylizacji, makijażu, fotografii, historii sztuki, rysunku żurnalowego, materiałoznastwa, konstrukcji ubioru, historii mody, etc. Każdy znajdzie coś, co go zainteresuje.
Co myślicie o takiej szkole, wydaje się ciekawa czy raczej strata czasu?
Dajcie znać w komentarzach.

 Dominika 

zdjęcia pochodzą ze strony FS


Komentarze